Odaziv publike je podijeljen, a mnogi smatraju da se Brenina snaja nije dovoljno potrudila da svi dožive podjednako ugodno iskustvo. Neki fanovi izražavaju svoje razočarenje, posebno oni koji su kupili karte za prvi koncert.

Smatraju da je to bilo nepravedno prema njima jer je prvi koncert bio najkraći po trajanju, iako su karte za njega uglavnom kupovali vjerni fanovi koji su željno iščekivali događaj već pola godine. U kasnim ponoćnim satima koncert je i dalje bio u punom jeku, osvajajući publiku svojim naelektrisanim izvedbama. U međuvremenu, prisutni koji su imali sreću da prisustvuju inauguracionom koncertu već su se vratili kući ili su bili u procesu. Vrijedi napomenuti da je svako od nas dao istu količinu karte da doživimo ovaj izuzetan događaj.

Oni izražavaju duboko divljenje Aleksandri i priznaju ogroman uspeh rasprodaje pet arena. Ipak, ne mogu a da ne izraze svoje razočarenje, sugerirajući da je nešto možda krenulo po zlu i željeni ishod nije u potpunosti ostvaren. Ne mogu a da ne osjećam da, iako ste se možda odlično proveli na svom prvom koncertu, isto se ne može reći za sve nas. Nemojte me pogrešno shvatiti, želim da vam čestitam na neverovatnom uspehu, ali obeshrabrujuće je videti da niste ispunili obećanje da ćete se prema svim fanovima odnositi jednako i stvarati istu atmosferu na svakom koncertu.

Sjećam se da ste prije početka turneje posebno spomenuli da će svaki koncert biti ravnopravan, ali čini se da je bilo nekih neslaganja kada je riječ o trajanju koncerta i drugim aspektima. Ne govorim o izboru gostiju, jer da budemo iskreni, svi gosti su bili velike zvijezde. Međutim, razočaravajuće je shvatiti da prisustvovanje vašim prvim koncertima možda nije bilo onoliko vrijedno koliko smo se nadali. Obeshrabrujuće je pročitati još jedan komentar ispod posta koji izražava slične osjećaje.